كودكان دبستانی كمتر از نوجوانان دوره راهنمایی اهل لج بازی و كینه ورزی

بهتر مطالب درس زبان انگلیسی سال دوم دبیرستان چه باید كرد ؟ لطفا مرا راهنمایی
استادومعلم عزیزم آقای دارابی كه همواره با خاطرات شیرین وبیاد ماندنی
چه چیز

است:برای برنامه ریزی چه كار
كارشناس عزیز.امیدوارم حالتان خوب باشد و نبا شید.راستش را بخواهید من دانش
طراحی وشبیه سازی ساختارهای دارای قابلیت تنظیم متامواددرمحدوده ی نورمرئی
کاهش هارمونیک های اینورتر با اثر زمان تاخئر
ارائه یک راهکار جدید کنترلی برای ایجاد اینرسی مجازی
بررسی رفتار غئرخطی مئراگرهای ضربه‏ای از دیدگاه اکوستیک و قابلیت اطمینان
تاثئر مشخصات هندسی آرائه ها برمحدوده عمق شناسائی ساختارهای زئر سطحی در پردازش میکروترمورها به روش فرکانس-عدد موج
به کارگئری تئوری داده های گمشده برای مقاوم سازی بازشناسی گفتار با تأکید بر اصلاح طبقه بندی کننده
تلفئق خانه های کیفیت به منظور تدوین سیاست های مشترک (همزمان) برای رضایت پزشکان، پرستاران و بیماران
پیش بینی شرائط تشکیل هیدرات در حضور بازدارنده های ترمودینامیکی
شبیه سازی کارپذئری مواد فلزی در ابعاد نانو
رویکردی جدید در تشخیص حروف دستنویس فارسی و عربی با ترکیب شبکه های عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک

كودكان دبستانی كمتر از نوجوانان دوره راهنمایی اهل لج بازی و كینه ورزی




پرسش : به نظر می رسد كودكان دبستانی كمتر از نوجوانان دوره راهنمایی اهل لج بازی و كینه ورزی هستند آیا این نظر درست است ؟ چنانچه درست است علت آن چیست؟
پاسخ :
كودكان با نوجوانان تفاوت های گوناگون جهانی، ذهنی و اجتماعی دارند كه پرداختن به همه اونها چندان مقدور نیست ، اما در جواب به اینكه چرا نوجوانان نسبت به كودكان بیشتر مقاومت و سركشی می كنند علل زیر می تواند مهم باشد .


علیكم من سال اول و دوم و سوم راهنمایی را دریك مدرسه گذارنده و می گذرانم


آموز سال دوم ریاضی هستم.همانطور كه میدانید رشته ریاضی نسبت به بقیه رشته


بهزاد از شما بسیار سباس گذارم كه در طول این مدت دراز به سوال من و افراد
الف) كودكان بیشتر به بزرگترها اهمیت می دهند تا گروه دوستان یعنی چنانچه پدر و مادر و معلم از اونها راضی باشند اونها احساس خوشایندی از خود خواهند داشت و همین تأیید این سه ركن ( مربی، پدر، مادر) موجب آرامش اونها می شود ، اما در دوره راهنمایی به علت پاره ای فرایندهای ذهنی و تغییر شیوه تفكر ، گروه دوستان برای اونها بسیار اهمیت پیدا می كند و اونچه برای اونها بسیار ارزش دارد این هست كه : دوستان درباره او چگونه فكر می كنند ، آیا او را می پذیرند؟ آیا به او علاقه دارند؟ آیا از او حمایت می كنند و بسیاری پرسش های دیگر كه موجب نگرانی و تشویش اونها می شود ، بنابراین برخوردی كه در دوران ابتدایی كودكان به راحتی از اون می گذرند و اون را فراموش می كنند چنانچه در دوران راهنمایی از جانب معلم برخوردی با اونها شوند به علت اینكه این برخورد یا تحقیر و تهدید در حضور دوستان اونها انجام شوند به علت اهمیتی كه برای دوستان خود قائل هستند از تحقیر شدن مقابل اونها بسیار خشمگین می شوند و واكنش های غیر قابل پیش بینی انجام می دهند .


اول دبستان فوق العاده حساس و دقیق نسبت به كارهای خود و دیگران می باشد
در نتیجه یكی از علل پايه ی پرخاش و كینه ورزی نوجوانان نوع برخوردی هست كه بزرگترها بدون توجه به شیوه تفكر اونها انجام می دهند .


شما: به نظر شما كار كردن با رایانه بعد از ساعات مطالعه در شب مثلا ساعت
زیرا همواره به اونچه برای خود اهمیت دارد باید احترام گذاشت و اون را جدی تلقی نمود ، علت اونكه از میان شرایط متفاوت فقط به همین یك عامل پرداخته شد ارتباط اون با حرفه معلمی هست .


جدید سال اول هنرستان با سال


ب
بسیاری از اوقات همكاران در زنگ تفریح درباره یك دانش آموز یا یك كلاس فرمود و گو می كنند و همین صحبتها به عنوان منبع بسیاری از اطلاعات من درباره دانش آموزان هست ، اظهار نظر همكاران تا چه حد می تواند معتبر باشد.


حاضر خارج از كشور زندگی می كنم اما سال دیگر برای اول دبیرستان به ایران

جواب به این پرسش تا حدودی دشوار هست و نیازمند بیان مطالب پیش نیاز فراوانی هست كه بهتر هست به اونها پرداخته شود .

از طرفی این مطلب بسیار اهمیت دارد زیرا بخشی از هیجان و تفكرات دبیران از طریق همین شنیده های غیر رسمی در زنگ تفریح شكل می گیرد و در بسیاری مواقع مقاومت در مقابل این جریان دشوار هست و چنانچه معلمی پیش از اونكه خودش تجربه ای را كسب كند بخواهد با پیش دانسته ها به عنوان اطلاعات قبلی وارد كلاس شود تا حدود زیادی انتظار رفتارهایی را دارد كه از دیگر همكاران شنیده هست و می توان فرمود در انتظار برخی رفتارها می ماند و به پاره ای از رفتارها كمتر توجه می كند ، این شیوه نگرش تا حدی كم لطفی هست به دانش آموزان، زیرا چگونه ممكن هست تجارب یك معلم را به معلمان دیگر تعمیم داد .

"البته بیشتر تجارب ناخوشایند و ناكامی در كلاسداری" ، ازاونجهت كه توانایی دبیران با یكدیگر تفاوت دارد، اونچه ممكن هست یك دبیر جدی تلقی كند شاید برای دیگری موضوعی پیش پا افتاده و شوخی تلقی گردد .

البته ماهیت درسها نیز با هم تفاوت دارد .

بنابراین بسیار طبیعی هست كه رفتار فراگیران در هر كلاس با كلاس دیگر متفاوت باشد و این تفاوت كاملاً طبیعی خواهد بود و باید به اون احترام گذاشت ، دعوت همه همكاران به اینكه با یك كلاس به تندی برخورد كنند ، درخواست ناعادلانه ای هست و چه بسا كه معلمان كم تجربه و جوان تر ناگزیر شوند به اونچه بدان اعتقاد ندارند رفتار كنند.


53 out of 100 based on 38 user ratings 313 reviews

نباشید خدمت مشاور محترم كه ...این دومین باری میباشد كه با همین عنوان برای
اول دبیرستان است ومتاسفانه در امتحانات 4 تجدیدی اورده خانواده بسیار
از كجا
از كجا
از كجا
از كجا
بررسی عددی عملکرد اتصالات مهاربندهای فلزی در قابهای بتنی
بررسی نمودار بار-تغیئرمکان در تئرهای چوبی تقویت شده با CFRP
مقایسه روشهای مختلف تعیین سطح هم پتانسیل مرجع سیاره ونوس
توسعه منحنی‌های شکنندگی برای ارزیابی لرزه‌ای سازه‌های بتن مسلح با درنظر گرفتن اندرکنش خاک و سازه
رسوب دهی الکتروشیمیائی نانوذرات طلا-پالادیوم-دی اکسیدتیتانئوم به منظور بررسی خواص الکتروکاتالیستی
بررسی تاثئر سرعت سیلان بر ناحی? تغیئر فرم پلاستیک در فرآیند اکستروژن زاویه دار با دو کانال خروجی جانبی با استفاده از روش اجزاء محدود
مطالعه تجربی و عددی تأثئر پارامترهای ورودی بر روی مقدار تنش های پسماند ومقاومت به خوردگی آلیاژ Ti-6Al-4V در فرایند ماشینکاری تخلیه الکتریکی(EDM)
مطالعه آزمایشگاهی و مدل سازی ترمودینامیکی سیستم های سه جزئی جهت پیش بینی دمای ناپدید شدن واکس
شناسائی گلوگاههای زنجئره تامین به منظور ارائه بهترین راهکار با استفاده از تکنیک ANP فازی ( خوشه محصولات کنجدی یزد )
بالانس همزمان نئرو ممان لرزاننده در موتور چهار سیلندر دیزلی نیمه سنگین
*